3 kroky k upoutání pozornosti headhunterů

Vytisknout

Pokud byste rádi postoupili v kariéře na vysoké manažerské místo v některé z předních firem, pravděpodobně jste již uvažovali o využití služeb odborníka na tzv. přímé vyhledávání (executive search) neboli headhuntera. Headhunteři však nedoporučují svým klientům jen tak někoho, zajímají je jen ti nejlepší z nejlepších. Jak můžete upoutat jejich pozornost právě vy? Zkuste následující tipy, které zveřejnil server theundercoverrecruiter.com. Buďte vidět online Zřiďte si profil na profesní sociální…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace