Jak uspět jako sponzor

Velikost textu:
24.4.2003
Jak uspět jako sponzor
Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních firem, stejně tak však může být i neefektivním kanálem, kterým firmě zmizí důležité prostředky vynakládané na marketing. Obrátí-li se na vaši firmu nějaká organizace s žádostí o sponzorství, musíte mít vždy jasnou představu o tom, co vaše spolupráce přinese pozitivního. Loga a bannery vaší společnosti na některé veřejné akci budou jistě vypadat hezky, sponzorství ale není jen o rozmisťování firemního loga. Než tedy přistoupíte ke sponzorství, doporučuje článek mít na paměti následující:

- Vyžádejte si seznam účastníků.
- Zvolte, se kterými účastníky chcete pohovořit nebo se seznámit.
- Na samotné akci neseďte u stolu se svými kolegy.
- Nabídněte zorganizování zvláštní recepce pro velmi důležité osoby.
- O byznysu mluvte s účastníky krátce a nabízejte jim budoucí setkání. Sbírejte vizitky.

**Datum vydání:** IV/2003
Štítky: Obchod a marketing

Zdroj: bcentral
Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům

Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu?
Bližší informace se dozvíte zde.


TIP redakci

Uvítáme Vaše tipy a názory. Nad každým vzkazem, který nám zašlete se rádi zamyslíme, ale pravděpodobně nevzládneme odpovědět všem. Děkujeme za pochopení.

Email nebo telefon:
Vzkaz:

Z důvodu kontroly proti spamu zodpovězte prosím tuto otázku: kolik je šest a osm ? Součet zapište číslicemi.

Poslat článek na email

Přeposlání článku na Vámi zadaný email

Komu (emailová adresa příjemce):
Vaše emailová adresa (odesílatel):
Předmět:
Management News - přeposlání článku: Jak uspět jako sponzor
Vzkaz příjemci:

Z důvodu kontroly proti spamu zodpovězte prosím tuto otázku: kolik je tři a osm ? Součet zapište číslicemi.

Komentáře k článku