Věnujte pozornost tomuto článku!

Vytisknout

Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci nechtějí pořád dokola slyšet, co nemají dělat. Chcete snad svým zákazníkům něco zakazovat? Pravděpodobně ne, a proto byste se při komunikaci se zákazníky měli vyvarovat formulací jako:- Nepřehlédněte!- Nepropásněte tuto příležitost!- Nezapomeňte se dostavit!- Nebojte se zeptat!Zákazníci vnímají tyto formulace podvědomě jako negativní,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace