Věnujte pozornost tomuto článku!

Firemní propagační materiály a e-maily, ale i televizní reklamy využívají často nevhodné jazykové prostředky. Jejich tvůrci si často neuvědomují, že zákazníci nechtějí pořád dokola slyšet, co nemají dělat. Chcete snad svým zákazníkům něco zakazovat? Pravděpodobně ne, a proto byste se při komunikaci se zákazníky měli vyvarovat formulací jako:- Nepřehlédněte!- Nepropásněte tuto příležitost!- Nezapomeňte se dostavit!- Nebojte se zeptat!Zákazníci vnímají tyto formulace podvědomě jako negativní,…


Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály


Chcete si přečíst celý článek?
Staňte se součástí komunity předplatitelů Management News již za 58 Kč měsíčně

Pro firmy od 1490 Kč ročně bez DPH
Používáte Management News ke své práci? Zajistěte si firemní předplatné za 1490 Kč ročně, které je navíc zvýhodněno při větším počtu předplatitelů z jedné firmy - například pro Vaše HR oddělení. Více zde.

Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH
Chcete si zajistit předplatné jako soukromá osoba či OSVČ? Využijte předplatné SOLO BONUS za 690 Kč ročně.

Nejste rozhodnuti?
Vyzkoušejte si předplatné po dobu jednoho měsíce, využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nejste-li rozhodnuti, jaká forma předplatného pro Vás bude optimální, přihlašte se k Vašemu stávajícímu účtu na Management News nebo si vytvořte účet nový a zvolte cenový program "30 dní za 149 Kč" a máte 30 dní na to, abyste si Management News vyzkoušeli a během této doby si zajistili standardní předplatné.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Kontaktujte nás zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace