Veletrhy lákají více vystavovatelů

Loňský rok zaznamenal poprvé po šesti letech nárůst počtu vystavovatelů na tuzemských veletrzích. Meziročně stoupl o dva tisíce na 32 tisíc. Podle odborníků za to vděčíme tomu, že firmy pochopily jedinečnost veletrhu jako marketingového nástroje a navíc se jim daří, což se odráží také ve výstavnictví.

Počet návštěvníků tuzemských veletrhů se stabilizoval, i když poslední roky pozvolna klesá. V loňském roce navštívilo v České republice výstavy a veletrhy 3,17 miliónu lidí, v roce 2003 to bylo o sto sedmdesát tisíc víc. Snížení počtu návštěvníků je do jisté míry logické. Pokud potřebují pouze informace, naleznou je běžně na internetu. Budoucnost veletrhů bude proto patřit zaměření na podrobnější cílové skupiny návštěvníků.

Zatímco ve městech by se vystavovatelé měli zaměřovat na úzce specifické skupiny návštěvníků, na venkově je třeba stále zachovat spektrum co nejširší. Často chybí dostatek místních témat a organizátoři potřebují akce, na kterých dosáhnou uspokojivých tržeb ze vstupného.

-kk-

Zdroj: Marketing & Media - zpravodajský server týdeníku Marketing & Media
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace