Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat. Tyto dva ukazatele spolu totiž velice úzce souvisejí. Týká se to zejména těch zaměstnanců, kteří skutečně tváří v tvář jednají se zákazníky a pracovníků call center, kteří jsou se zákazníky také v každodenním styku. Žádná firma by proto neměla podceňovat důležitost a nutnost nástrojů pro řízení svých lidských zdrojů, řízení provozu zákaznických středisek ani finanční pobídkové plány a zaměstnanecké…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace