Pozor na veletržní rutinu

Rutina je pohodlná. Nepřináší žádná překvapení, žádný zmatek. Zároveň však nepřináší ani žádný růst, vzrušení nebo spontánnost. Brzy se stane vyjetou kolejí, což platí například u veletrhů. Stane se to snadno, zejména v případě, že stále vystavujete na stejných místech, používáte tutéž grafiku, literaturu nebo způsob prodeje.Upadnout do rutiny je velká chyba. Vystavování je totiž neustále se vyvíjející disciplína a pokud chcete být úspěšní, musíte přicházet s něčím novým a zajímavým. Návštěvníci…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace