Pět kroků k ústní publicitě

Vytisknout

Ústně šířená publicita má velkou výhodu v tom, že je zadarmo. Navíc máte téměř jistotu, že získáte nové zákazníky, kterým budou kladně referovat ti stávající. Článek shrnuje několik tipů, jak si firmy mohou zajistit pozitivní ústní publicitu.- Vytvořte inovativní produkt s jedinečnými službami. Získáte tak image exkluzivity a více potenciálních zákazníků. - Mluvte při každé příležitosti. Začněte mluvit na veřejnosti, například na konferencích a workshopech v oblasti vašeho působení. Oslovíte tak…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace