Opravdu je PR k ničemu?

Budování vztahů s veřejností a snaha o ovlivňování jejích postojů a chování. To je stručná definice aktivit známých pod zkratkou PR neboli public relations. Z pohledu podnikatele či firmy jde o komunikaci s médii prostřednictvím nástrojů, jako jsou tiskové zprávy, články, rozhovory, konference a podobně, s cílem vytvářet pozitivní obraz firmy. Ruku v ruce s kladným mediálním obrazem jde nejen důvěryhodnost firmy, ale i nárůst objemu jejího byznysu. Zejména menší podnikatelé však často…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace