Olympijské marketingové trendy

Vytisknout

Olympijské hry jsou normálně marketérským snem. Nikoli však letos, vzhledem k rozsáhlým protestům proti politice čínské vlády. Profesor John Quelch z Harvard Business School shrnuje v článku základní marketingové výzvy letošní olympiády v Pekingu.- Politický tlak zaměřený na čínskou vládu přinese problémy sponzorům olympiády, kteří nechtějí být spojováni s touto kontroverzí.- Vzhledem k postavení Číny jakožto dodavatele a zákazníka je nepravděpodobné, že bychom zažili větší bojkoty her firmami.-…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace