Olympijské marketingové trendy

Olympijské hry jsou normálně marketérským snem. Nikoli však letos, vzhledem k rozsáhlým protestům proti politice čínské vlády. Profesor John Quelch z Harvard Business School shrnuje v článku základní marketingové výzvy letošní olympiády v Pekingu.- Politický tlak zaměřený na čínskou vládu přinese problémy sponzorům olympiády, kteří nechtějí být spojováni s touto kontroverzí.- Vzhledem k postavení Číny jakožto dodavatele a zákazníka je nepravděpodobné, že bychom zažili větší bojkoty her firmami.-…


Zdroj: HBS Working Knowledge - kolekce nejnovějších manažerských trendů z Harvard Business School


Chcete si přečíst celý článek?
Staňte se součástí komunity předplatitelů Management News již za 58 Kč měsíčně

Pro firmy od 1490 Kč ročně bez DPH
Používáte Management News ke své práci? Zajistěte si firemní předplatné za 1490 Kč ročně, které je navíc zvýhodněno při větším počtu předplatitelů z jedné firmy - například pro Vaše HR oddělení. Více zde.

Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH
Chcete si zajistit předplatné jako soukromá osoba či OSVČ? Využijte předplatné SOLO BONUS za 690 Kč ročně.

Nejste rozhodnuti?
Vyzkoušejte si předplatné po dobu jednoho měsíce, využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nejste-li rozhodnuti, jaká forma předplatného pro Vás bude optimální, přihlašte se k Vašemu stávajícímu účtu na Management News nebo si vytvořte účet nový a zvolte cenový program "30 dní za 149 Kč" a máte 30 dní na to, abyste si Management News vyzkoušeli a během této doby si zajistili standardní předplatné.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Kontaktujte nás zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace