Obchodní značky a počítačové hry: úspěch zaručen?

Vytisknout

K mnoha reklamním kanálům, které se v současné době využívají (tisk, televize, Internet, e-mailový marketing) přibyl další. Jsou jím počítačové a elektronické hry.Energetický nápoj Red Bull například získal na popularitě tím, že se reklama na něj objevila v jedné z prvních her pro **Playstation**. Autoři reklamy správně odhadli kontext po dlouhé a vyčerpávající etapě hry nabídli informaci o tomto energetickém nápoji a získali tak zájem hráčů.Je zřejmé, že tento nový reklamní kanál bude brzy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace