Nebezpečně spokojený zákazník

Vytisknout

Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele firmy nožem či pistolí. Naopak se jedná o osobu, která firmu uvrhá v nebezpečí obchodní ztráty, prohry. Ačkoli to může znít podivně, nejde zde o zákazníka nespokojeného, ale spokojeného. Jaké je však to nebezpečí ztráty spokojeného zákazníka? Profesoři Anthony J. Zahorak a Roland T. Rust, z **Vanderbilt University** v americkém státě Nashville se touto otázkou zabývali a provedli výzkum mezi zákazníky, který odhalil, že 25%…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace