Myslete jako zákazníci

Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník myslí a jak při svém rozhodování uvažuje. Opak je pravdou pracovníci různých oddělení služeb pro zákazníky by mohli vyprávět. Komunikace při prodeji často vázne, zákazník nedostane to, co očekává a dochází k nedorozuměním. Správný manažer by měl umět odhalit jejich příčinu. Zde je několik z nich:* Zákazník se špatně vyjádřil.* Zákazník se domnívá, že veškerou odpovědnost za výběr správného produktu nebo služby nese firma.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace