Motivační schéma jako marketingový nástroj

Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních pracovních sil. Schéma zaměstnaneckých výhod je tedy důležitým marketingovým nástrojem, který může do firem přilákat talent a ještě jej v nich i udržet. Navíc má také výhody finanční, mezi které patří možnost daňových úlev či menší finanční výdaje, hodnotí-li se zaměstnanci jinými než finančními způsoby. Menší nevýhodou motivačního schématu jsou pouze okamžité náklady na jeho realizaci (např. aktuálně drahé technologie…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace