Konkurenční strategie ve čtyřech krocích

Vytisknout

Každá firma se snaží být lepší než konkurence, ať už chce teprve proniknout do svého oboru, nebo se stát lídrem na trhu. Článek přináší čtyři rady jak na konkurenci.

- Vyhodnoťte svou konkurenci. Začněte průzkumem konkurence. Navštivte konkurenční obchody, nakupte jejich produkty, zhodnoťte jejich zákaznický servis. Jaké jsou jejich silné a slabé stránky? Teprve na základě těchto zjištění můžete vytvářet svou vlastní konkurenční strategii a nabízet stejným zákazníkům lepší možnosti.

- Soustřeďte se na kvalitu. Kvalita produktů i prezentace firmy hraje pro zákazníky zásadní roli, zejména pokud je lepší než u konkurence.

- Zajistěte hodnotné služby zákazníkům. Zákazník musí vědět, že si jej vážíte. Učte se proto naslouchat, překonávat očekávání.

- Zaveďte chytrý marketing. Sledujte marketingové aktivity konkurence a hledejte způsoby, jak je překonat, využít jejich mezer.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Morebusiness.com
Štítky: Obchod a marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace