Když nejste doporučováni: Jak se vypořádat s negativními recenzemi v době sociálních médií

Je velmi pravděpodobné, že aspoň občas se na internetu objeví nějaká negativní recenze vašeho podniku. Jak zareagovat na takové bolestné zjištění? Web Businessknowhow.com nabízí následující tipy, které vám poradí, jak se zachovat nejlépe.Když zjistíte, že někteří vaši zákazníci vytvářejí negativní obraz vašeho podniku, můžete se cítit rozzlobeně. To je pochopitelné především tehdy, když negativní komentáře nejsou založeny na pravdě a neodpovídají skutečnosti. Může to být hodně těžké, ale neberte…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace