Kde hledat selhání obchodníků

Vytisknout

Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své výrobky nebo služby. Ani nejlepší produkt na trhu se neprodá bez kvalitní strategie prodeje. Ke ztrátě obchodních příležitostí dochází mnohdy z důvodů, kterým se lze vyhnout. - Věřte svému produktu. Tuto větu zdůrazňujte všem, kteří jednají se zákazníky. Nedostatečná energie a nadšení obchodníků směrem k produktu je častou chybou, která firmy představuje o zákazníky. Schopnost ukázat důvěru a přesvědčení může znamenat rozdíl…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace