Jak je důležité interně komunikovat

Zákazníci mají různé požadavky a často se stává, že i když osoba, s níž jednají jako první dokáže požadavek řešit, jiní kolegové vůbec nevědí, o co jde. Zákazník pak musí svůj problém vysvětlovat stále dokola, podle toho, jaký pracovník s ním mluví. Takové jednání je velice zdlouhavé a nepříjemné, zvlášť v dnešní době, kdy právě čas je pro člověka nejdražší komoditou.Pokud chcete, aby vám obchody dobře šly, je třeba správně komunikovat uvnitř vašeho týmu. Ušetříte tím čas a ukážete vysokou…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace