Firemní akce jako imageový event

Firemní večírky by měly přinášet nejen zábavu, ale i spojitost s filozofií pořádající organizace. Cílem těchto akcí by mělo být pozvednutí motivace zaměstnanců a zvýšení loajality k firmě. Je třeba přistupovat k nim strategicky jako k imageovým eventům. Aby byla tato strategie úspěšná, musí být výsledný zážitek jedinečný a neopakovatelný. K tomu pomůže například výběr netradičního místa nebo nové vizuální podoby tradičního prostoru.Akci může prospět pozvání známé osobnosti. Při výběru je však…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace