E-maily, které zabodují

E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených marketingových zpráv. Autoři to myslí dobře, digitální obálky přeplněné firemními logy, bannery a texty, které bijí do očí však většina uživatelů internetu ihned vymaže. Výzkum společnosti Forrester Research dokazuje, že osm z deseti uživatelů broadbandu maže většinu komerčních e-mailů bez povšimnutí a šest z deseti se domnívá, že e-mail nemůže nabídnout nic zajímavého. Článek proto přináší několik tipů, jak upoutat…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace