Čtyři dimenze úspěšného produktu

Nový produkt může být úspěšný pouze tehdy, pokud bude lepší než existující produkty ve smyslu uspokojování potřeb dané cílové skupiny zákazníků. Lepší však musí být ve čtyřech základních dimenzích, které spadají do dvou kategorií motivační faktory a překážky nákupu. Nový produkt musí excelovat v:1. Poskytování vysokých motivačních faktorů nákupu- Musí být levnější než existující produkty.- Musí nabízet více výhod než existující produkty.2. Odstraňování překážek nákupu- Musí být jednoduchý na…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace