Chytré otázky pro organizátory obchodních výstav

Po skončení obchodních výstav se často stává, že vystavovatelé nejsou spokojeni se svými výsledky a dalších podobných akcí se již neúčastní. Článek proto shrnuje základní otázky, které by si firma měla položit, aby na obchodních výstavách jen neztrácela čas.- Jsou prověřeny počty účastníků? Pořadatelé vám nemusejí sdělovat ověřené předpoklady. Zajímejte se proto o to, zda nechali počet účastníků prověřit nezávislým auditorem a chtějte vidět jeho zprávu. Měli byste znát demografické složení…



Chcete si přečíst celý článek?
Staňte se součástí komunity předplatitelů Management News již za 58 Kč měsíčně

Pro firmy od 1490 Kč ročně bez DPH
Používáte Management News ke své práci? Zajistěte si firemní předplatné za 1490 Kč ročně, které je navíc zvýhodněno při větším počtu předplatitelů z jedné firmy - například pro Vaše HR oddělení. Více zde.

Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH
Chcete si zajistit předplatné jako soukromá osoba či OSVČ? Využijte předplatné SOLO BONUS za 690 Kč ročně.

Nejste rozhodnuti?
Vyzkoušejte si předplatné po dobu jednoho měsíce, využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nejste-li rozhodnuti, jaká forma předplatného pro Vás bude optimální, přihlašte se k Vašemu stávajícímu účtu na Management News nebo si vytvořte účet nový a zvolte cenový program "30 dní za 149 Kč" a máte 30 dní na to, abyste si Management News vyzkoušeli a během této doby si zajistili standardní předplatné.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Kontaktujte nás zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace