Chytré otázky pro organizátory obchodních výstav

Po skončení obchodních výstav se často stává, že vystavovatelé nejsou spokojeni se svými výsledky a dalších podobných akcí se již neúčastní. Článek proto shrnuje základní otázky, které by si firma měla položit, aby na obchodních výstavách jen neztrácela čas.- Jsou prověřeny počty účastníků? Pořadatelé vám nemusejí sdělovat ověřené předpoklady. Zajímejte se proto o to, zda nechali počet účastníků prověřit nezávislým auditorem a chtějte vidět jeho zprávu. Měli byste znát demografické složení…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace