6 tipů pro úspěšné uvedení produktu

Seznamte se s procesem úspěšného zavádění produktu na trh.

- Bude ho někdo potřebovat? Nejprve byste měli provést průzkum trhu, abyste si potvrdili, že je potřebný. Tato potřeba by měla být dostatečná, aby vám mohla přinést zisk. Mělo by se vám vyplatit investovat do tohoto produktu čas, úsilí a prostředky pro uvedení na trh a marketing.

- Existuje nějaká konkurence? Nejde jen o to identifikovat existující konkurenci, ale také vyčíslit přibližný čas, kdy se objeví.

- Budete schopni poskytovat služby? Pokud váš nový produkt vyžaduje servis po prodeji, vyčíslete náklady a také zajistěte lidské zdroje, které budou potřeba.

- Jaký bude objem prodeje a zisk? Dále je třeba provést odhad kalkulace v tom, jaký objem produktů můžete prodat v určitém časovém období, včetně marží. Počítejte také s aktivitami konkurence, které mohou vést ke snižování cen.

- Máte strategii určování cen? Budete se  muset rozhodnout, zda budou vaše produkty mít fixní, nebo variabilní cenu. Záleží to na vašem produktu, tržních podmínkách, konkurenci a vaší strategii marketingu cen.

- Může se váš produkt vyvíjet v čase? Nezapomeňte také zhodnotit, zda se váš produkt dokáže udržet při změně podmínek, zda po krátké době nezastará.

-kk-

Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Štítky: Obchod a marketing
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace