6 kroků ke zničení vaší značky

Vytisknout

K úspěšnému podnikání patří i úspěšná značka, tedy soubor zásad a hodnot, které si zákazníci spojují s určitou firmou a na jejichž základě posuzují kvalitu jejích produktů. Často se píše o tom, jak úspěšnou značku budovat prostřednictvím nejrůznějších médií a marketingových postupů. Stejně důležité jako vědět, co dělat, je však i vědět to, co nedělat. Pojďme si proto shrnout hrubé chyby budování obchodní značky, na které na serveru Forbes.com upozornila organizace mladých amerických podnikatelů…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace