5 motivačních faktorů pro nákup

Vytisknout

Zákazníci někdy chtějí koupit určitý produkt, ale je třeba přesvědčit je k rozhodnutí. Když je budete dobře pozorovat a pochopíte, co se s nimi děje, můžete také určit, co je přiměje k nákupu. Článek shrnuje pět základních motivačních faktorů při rozhodování zákazníka o koupi.- Potřeba. Zákazník často chce určitý produkt, ale pokud jej dokážete přesvědčit, že jej potřebuje a jeho život tak bude kvalitnější, obchod je váš.- Úspora času, peněz a energie. Zákazník získá motivaci, pokud uvidí, co…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace