5 motivačních faktorů pro nákup

Zákazníci někdy chtějí koupit určitý produkt, ale je třeba přesvědčit je k rozhodnutí. Když je budete dobře pozorovat a pochopíte, co se s nimi děje, můžete také určit, co je přiměje k nákupu. Článek shrnuje pět základních motivačních faktorů při rozhodování zákazníka o koupi.- Potřeba. Zákazník často chce určitý produkt, ale pokud jej dokážete přesvědčit, že jej potřebuje a jeho život tak bude kvalitnější, obchod je váš.- Úspora času, peněz a energie. Zákazník získá motivaci, pokud uvidí, co…



Chcete si přečíst celý článek?
Staňte se součástí komunity předplatitelů Management News již za 58 Kč měsíčně

Pro firmy od 1490 Kč ročně bez DPH
Používáte Management News ke své práci? Zajistěte si firemní předplatné za 1490 Kč ročně, které je navíc zvýhodněno při větším počtu předplatitelů z jedné firmy - například pro Vaše HR oddělení. Více zde.

Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH
Chcete si zajistit předplatné jako soukromá osoba či OSVČ? Využijte předplatné SOLO BONUS za 690 Kč ročně.

Nejste rozhodnuti?
Vyzkoušejte si předplatné po dobu jednoho měsíce, využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nejste-li rozhodnuti, jaká forma předplatného pro Vás bude optimální, přihlašte se k Vašemu stávajícímu účtu na Management News nebo si vytvořte účet nový a zvolte cenový program "30 dní za 149 Kč" a máte 30 dní na to, abyste si Management News vyzkoušeli a během této doby si zajistili standardní předplatné.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Kontaktujte nás zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace