10 bloggerských tipů pro váš startup - část 2/2

V první části článku o možnostech využití blogů k propagaci začínajících firem či projektů jsme si vysvětlili, jak důležité je nikoli jen mít blog, ale pravidelně jej aktualizovat. Dozvěděli jsme se, jak vybírat témata, o kterých budete psát, a také to, proč si na začátku stanovit hned pět témat. V závěru první části jsme se seznámili s „principem klíčové dírky“.

Dnes si můžete přečíst zbývajících pět doporučení, která byla původně publikována na serveru Business 2 Community.

6. Trocha humoru neuškodí. I přes sebevětší snahu o serióznost v podnikání, občas neuškodí trocha legrace. Užívejte ji však v rozumných dávkách. Ideálně až ke konci vašich postů. Humorný komentář hned na začátku obvykle vede k dalšímu a dalšímu…

7. Přečtěte si své příspěvky nahlas. Ideálním postupem je také přečtení vašich příspěvků někomu dalšímu, kdo vám dá zpětnou vazbu a velmi pravděpodobně vám poradí také nějaký z vlastních tipů. Proč je nezveřejnit v dalším článku?

8. Linkujte. Odkazy jsou skvělý způsob, jak rozšířit informativní funkci vašeho příspěvku pro ty čtenáře, kteří mají zájem zjistit si více podrobností. Snažte se, aby tyto linky působily zcela přirozeně v rámci článku a nesnažte se čtenáře zahltit. Tip: 4 linky, z nichž 2 odkazují na vaše články a 2 na další zdroje jsou ideální.

9. Nezapomeňte na obrázky. Používejte pouze takové obrázky a fotografie, které mohou být sdíleny a používány komerčně. Pokud máte své vlastní obrázky, přidejte k nim pomocí fotoeditoru jméno autora. Pokud nemáte k dispozici vlastní fotografie, vyzkoušejte některou z bohatě zásobených fotobank na internetu. Naleznete zde i nabídku bezplatných obrázků. Opět se vyplatí střídmost. Ideálně 1-2 obrázky na kratší článek a 3 až 4 u delších příspěvků.

10. Vyzvěte je akci. Dopsali jste váš první post. To je úleva že? Právě zde, na konci, je prostor pro vaši výzvu směrem k publiku. V případě našeho článku to bude: „Máte nějaké vlastní zkušenosti s psaním blogů? Podělte se s námi.“

-bn-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.
Předchozí články v sérii:

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace