Je chat tím pravým marketingovým nástrojem pro vaši firmu?

Možnosti marketingového využití Internetu jsou široké. K posledním trendům patří také zákaznická podpora pomocí živého chatu. Celé řadě firem pomáhá tento nástroj k lepší komunikaci se zákazníkem, k jeho personalizaci a také k odlišení od konkurence.

Ne pro každý podnik však tento způsob komunikace může být efektivní. Před pořízením takového systému je tedy nutné zodpovědět si několik klíčových otázek:
* Potřebuje váš produkt nebo služby stálou podporu? Důležité je vědět, jestli oblast vašeho působení vyžaduje dobré vztahy se zákazníky či jestli váš produkt podpoří nepřetržitý kontakt s klienty,
* Je pro váš prodej důležité načasování? Jestliže vaši zákazníci prahnou po informacích, které jim v případě vaší nepřítomnosti mohou poskytnout konkurenční firmy, je pro vás chat tou pravou zbraní,
* Máte interní zdroje pro zvládnutí takového nástroje? K zavedení chatu je třeba mít pevnou infrastrukturu a personál, a
* Dokáží vaši zaměstnanci pracující v oblasti styku se zákazníkem odpovídat efektivně na klíčové dotazy zákazníků? Klienti chtějí dostávat informace v přehledné, srozumitelné a ucelené formě.

**Datum vydání: IV/2002**
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral