Přesvědčivá prezentace potřebuje příběh

Vytisknout

Připravujete prezentaci, jejímž cílem je předat důležité informace, především však přesvědčit posluchače z řad vašich nadřízených nebo klientů, aby něco udělali. I když zrovna nebudete prodávat nějaký produkt, měli byste sami sebe vnímat jako obchodníka, který potřebuje prodat svou myšlenku. Snažte se zaujmout rozum i city posluchačů. Následující praktické tipy pro přesvědčivé prezentace zveřejnil podnikatelský server Inc.com. Věřte si a nemluvte jako stroj Pokud chcete někoho přesvědčit,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace