Lekce z osobního brandingu

O úspěšné osobní značce platí totéž co o úspěšné obchodní značce – stojí na pravdivých, skutečných a upřímných hodnotách. Pokud se budete snažit prezentovat jako někdo, kým nejste, jednak vás to brzy unaví a jednak budete stejně brzy odhaleni. Zapamatujte si tedy, že branding stojí na autenticitě. Je třeba, abyste porozuměli sami sobě a tomu, co vás dělá jedinečnými pro cílovou skupinu vašeho publika.

Jak? Odborník na budování osobní značky William Arruda na serveru Forbes.com doporučuje položit si těchto sedm otázek:

  1. V čem je vaše největší síla? Co dokážete lépe než ostatní?

  2. Jakými základními hodnotami se řídíte?

  3. Za co vás lidé nejčastěji chválí? Co na vás nejvíce oceňují?

  4. Proč se na vás obracejí vaši přátelé, kolegové, klienti?

  5. Jakými přídavnými jmény vás lidé nejčastěji označují? Jak vás například představují?

  6. Jaký je způsob vaší práce? Co je jedinečného a zajímavého na tom, jak dosahujete svých výsledků?

  7. Co vám dodává energii a dokáže vás nadchnout?

Odpovědi na tyto otázky vám poskytnou základ pro to, jak byste se měli prezentovat. Dělejte to, co je vám vlastní a uvidíte, že si toho vaše okolí všimne.

-kk-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace