Jak by mělo vypadat vánoční přání pro obchodní partnery

Vytisknout

Není to tak dávno, co jsme na Vánoce odesílali klientům či obchodním partnerům papírová přání poštou. Pak přišly SMS a už jsme nemuseli chodit na poštu. Navíc jsme ušetřili za známky. Následoval e-mail a dnes máme Facebook. Stačí jen vyvěsit Veselé Vánoce na zeď a všichni si to mohou přečíst. Trvá to pár vteřin a nestojí to téměř nic. Co to ale o nás vypovídá? Zkuste se zamyslet, kolik papírových vánočních přání vám v posledních letech přišlo do kanceláře. Zřejmě jen pár, zato e-mail a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace