Byznys plán by neměl nudit ani mást

Vytisknout

Byznys plán je klíčovým krokem k úspěšnému nastartování společnosti nebo projektu, získání důležitých investorů. Čemu se však vyhnout při jeho psaní, aby mohl být úspěšný? - Nesnažte se oslovit všechny. Nemůžete očekávat, že se váš plán bude líbit každému publiku. Snažte se proto vybrat jeden byznys model, soustředit se na jedno odvětví nebo problém. - Nebuďte nudní. Přečte-li potenciální klient dvě strany vašeho plánu a nudí se, je to špatné znamení. Důležité je zaujmout čtenáře od úvodního…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace