Zamířit, připravit k palbě, pal!

Velikost textu:
Zamířit, připravit k palbě, pal!
Velice silnou marketingovou zbraní je dnes demografický průzkum. Nemůžete samozřejmě prodávat své produkty všem, vždy se najde někdo, komu nebudou vyhovovat. Takové počínání by bylo neefektivní, ale také velmi nákladné. Při distribuci produktu je tedy nadmíru důležité zaměřit se na konkrétní skupinu či skupiny obyvatelstva. Demografický průzkum má několik faktorů. K hlavním patří příjem, věk a rodinný status potencionálních zákazníků. Znalost průměrného příjmu zákazníků je velmi podstatná…

Zdroj: bcentral
Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům

Celé znění článku máte k dispozici po registraci na Management News

Jste-li registrován(a), přihlašte se prosím na této stránce. V opačném případě se zdarma zaregistrujte a získejte časově neomezený přístup ke všem 10173 článkům na Management News. Podmínky registrace naleznete na této stránce.

TIP redakci

Uvítáme Vaše tipy a názory. Nad každým vzkazem, který nám zašlete se rádi zamyslíme, ale pravděpodobně nevzládneme odpovědět všem. Děkujeme za pochopení.

Email nebo telefon:
Vzkaz:

Z důvodu kontroly proti spamu zodpovězte prosím tuto otázku: kolik je čtyři a tři ? Součet zapište číslicemi.

Poslat článek na email

Přeposlání článku na Vámi zadaný email

Komu (emailová adresa příjemce):
Vaše emailová adresa (odesílatel):
Předmět:
Management News - přeposlání článku: Zamířit, připravit k palbě, pal!
Vzkaz příjemci:

Z důvodu kontroly proti spamu zodpovězte prosím tuto otázku: kolik je jedna a dvě ? Součet zapište číslicemi.