How (not) to damage your personal brand on LinkedIn

Jak si (ne)poškodit osobní značku na LinkedInu

Our profiles on social networks are willy-nilly a part of our professional brands. It is therefore up to us whether to ignore it, or whether to count with it and work with it. A profile on LinkedIn, wherepeople expect to find information on who we are in our fields and why they should connect with us, plays a key role. Customerthink.com therefore pointed out several things that may unnecessarily harm our personal brands on LinkedIn.

1. Unprofessional photo

Your photo gives a face to your name, literally. Therefore, it should not display anything else. Only a professional photo is appropriate.

2. Your profile's URL

Many people still don't know that they can edit the web address of their profile. Then they presented themselves with a profile at that looks like this: cz.linkedin.com/in/06543511680205 instead of edit it to cz.linkedin.com/in/name.

3. Too many skills

We all have a natural tendency to state the skills that we think should be stated for our profile to look good. We think that the more the better. But this is a mistake. Too many skills don't look good. Why e.g. to state that you know how to work with Microsoft Office when anyone can do it today? Rather present only some of your strongest skills.

4. Links to other sites

LinkedIn allows you to include links to your other websites, blogs or Twitter in your profile. Thus, visitors to your profile can expand the horizons of what you are doing and gain more confidence in you. Link to interesting projects you have worked on and to other materials that will support your credibility.

-kk-

    Jak si (ne)poškodit osobní značku na LinkedInu

    Naše profily na sociálních sítích jsou chtě nechtě součástí naší profesionální značky. Je tedy pouze na nás, zda to budeme přehlížet, nebo s tím budeme počítat a pracovat. Klíčovou roli hraje profil na LinkedInu, od kterého lidé očekávají informaci, kdy jsme ve svém oboru a proč by se s námi měli spojovat. Server customerthink.com proto upozornil na několik věcí, jimž si na LinkedInu zbytečně poškozujeme osobní značku.

    1. Neprofesionální fotografie

    Fotografie dává vašemu jménu obličej, a to doslova. Neměla by proto zobrazovat nic jiného. Žádná jiná než profesionální fotografie není vhodná.

    2. Adresa profilu

    Řada lidí stále neví, že si mohou upravit webovou adresu, na které se nachází jejich profil. Prezentují se pak s profilem na adrese, která vypadá například takto: cz.linkedin.com/in/06543511680205, místo aby si ji upravili na cz.linkedin.com/in/jmeno.

    3. Příliš mnoho dovedností

    Všichni máme přirozenou tendenci uvádět dovednosti, o kterých si myslíme, že by měly být uvedeny, aby náš profil dobře vypadal. Říkáme si, že čím více, tím lépe. To je však chyba. Příliš mnoho dovedností nepůsobí dobře. Proč například uvádět, že umíte pracoval s Microsoft Office, když to dnes umí každý? Raději uveďte jen několik nejvýraznějších dovedností.

    4. Propojení s dalšími stránkami

    LinkedIn umožňuje, abyste ve svém profilu uváděli odkazy na své webové stránky, blogy nebo na Twitter. Tím si mohou návštěvníci vašeho profilu rozšířit obzory o tom, co děláte a získat ve vás větší důvěru. Odkazujte na zajímavé projekty, na nichž jste pracovali a další materiály, které podpoří vaši důvěryhodnost.

    -kk-

    Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky

    Štítky: Sociální sítě